Transport si retur produse comandate pe pieseariston.ro
Informatii despre modalitatea de livrare plata si retur a produselor comandate de pe pieseariston.ro
Cum se livreaza?
Produsele se livreaza in toata tara utilizand transportul propriu sau serviciile unei companii de curierat .In momentul plasarii unei comenzi va puteti alege una dintre modalitatile de plata disponibile in site .Produsul se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului, este insotit de certificatul de garantie (piesele de schimb nu au certificat de garantie-vezi rubrica Garantie ) si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.Factura de achizitie se emite in data expedierii produsului si se transmite in format electronic pe adresa de e-mail/Whatsapp/fizic odata cu produsul la cererea clientului.
In cazul in care clientul nu poate fi gasit la data si ora stabilita pentru livrare, vom rezerva echipamentele comandate timp de cinci zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici de aceasta data clientul nu poate fi gasit, comanda va fi anulata.
Modalitati de livrare:
Produsele semnalizate cu facilitatea “Transport gratuit” beneficiaza de transport gratuit indiferent daca alegeti livrarea printr-o firma de curierat sau prin flota proprie Reparatii Centrale SRL.
Produsele care nu sunt semnalizate cu facilitatea “Transport gratuit” in functie de valoarea comenzii, de modalitatea de livrare si de modalitatea de plata aleasa, la valoarea produselor comandate se va adauga si valoarea calculata a transportului. Pentru a vedea valoarea transportului puteti adauga produsele in cosul de cumparaturi, puteti sa sunati la numerele de telefon afisate sau puteti trimite un email la adresa comenzi@reparatiicentrale.ro specificand produsele si localitatea in care doriti livrarea.
In cazul expeditiilor primate prin societatile de curierat prin semnarea awb-ului de primire (nota de transport) inseamna ca beneficiarul a inspectat si verificat coletul primit si este de accord cu acceptarea produsului si preluarea raspunderii cu privier la starea produsului comandat. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului comandat nu se mai accepta.
Pentru plata produselor achizitionate de la www.pieseariston.ro, ai la dispozitie urmatoarele optiuni:
- Plata cash la livrarea comenzii;
Plata prin virament bancar, transfer bancar; In cazul platii in avans prin virament bancar, termenul de livrare se masoara din momentul confirmarii efectuarii platii in contul S.C. Reparatii CentraleS.R.L; - Plata online cu card prin serviciul securizat Librapay pentru carduri Visa / Mastercard
Datele necesare efectuarii platii cu ordin de plata sunt urmatoarele:
Date Firma SC Reparatii Centrale SRL :
SC REPARATII CENTRALE SRL
CIF: RO29079003
Reg. Com.: J23/3108/2013
Cont: RO77BTRLRONCRT0298029801
Banca: Banca Transilvania
Garantie piese de schimb
Garantia pieselor de schimb se acorda pe baza facturii emisa de societatea noastra si pe baza procesului verbal de montaj de la firma de service autorizata de producator, in cazul in care piesa este montata de un service neautorizat, produsul nu beneficiaza pe garantie.
Returnarea produselor si conditii retur
Denuntarea unilaterala a contractului
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Costurile privind returnarea produselor vor fi suportate de catre consumator.
Consumatorul poate returna produsele in termen de 14 zile de la receptia acestora conform legii aflate in vigoare.Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga din momentul livrarii produsului la destinatar.
Dreptul de retur in termen de 14 zile este reglementat de Ordonanta 130/2000 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta.
In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator pentru produse NU si pentru transportul acestora, fara a-i solicita consumatorului cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Daca produsul prezinta un defect ce face obiectul garantiei, consumatorul nu are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta in termen de 10 zile lucratoare. In acest caz vanzatorul trebuie sa aduca produsul la conformitate in 15 zile, conform legii 449/2003.
Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Conditii de retur:
Pentru acceptarea returului ,produsul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- produsul sa fie returnat in ambalajul original cu toate accesoriile,consumabilele aferente,certificatul de garantie ( daca este cazul) si documentele originale ;
- produsul sau echipamentul sa se afle in aceeasi stare in care a fost expediat si livrat ,sa nu fie montat,sa nu prezinte semne de uzura;
- Echipamentul sa nu fie bransat la reteaua de gaz, sa nu fie legat la sursa de apa,sa nu fie utilizate sau instalate ori puse in functiune etc
Placile electronice,alte componente electronice si piesele aduse la comanda speciala in urma cererii de catre client,se pot returna numai in conditiile acordate de garantie (piesa sa fie montata de un service autorizat conform producatorului centralei termice).
Costurile de retur si transport ale produselor in cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produselor, sunt suportate de consumator.
Conditii de receptie marfa returnata
Produsul returnat va fi receptionat si evaluat de catre agentii si inginerii societatii noastre.
In cazul in care ,in urma evaluarii,acesta corespunde conditiilor de retur mentionate mai sus atunci se va restitui catre client contravaloarea platita pentru acel produs, fara costul transportului.
In cazul in care produsul nu corespunde criteriilor de retur atunci ne rezervam dreptul de a nu accepta returul produsului. In acest caz produsul va fi expediat catre client.
Daca ai probleme sau nu esti multumit de produsele achizitionate te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp. Nu promitem dar vom incerca sa facem totul pentru a remedia deficientele!
Solicitarea unui retur se trimite pe adresa de e-mail: comenzi@reparatiicentrale.ro .
Pentru a solutiona si raspunde cat mai repede te rugam in e-mail sa ne transmiti urmatoarele informatii:numarul comenzii,numarul facturii si data acesteia,produsul pe care doresti sa il returnezi si eventualele probleme semnalate,motivul returului sau al reclamatiei, poze cu produsul in starea in care se afla. In acest caz vei primi de la noi un e-mail de confirmare al inregistrarii solicitarii tale. Daca nu primesti e-mail de la noi inseamna ca solicitarea ta nu a ajuns la noi.
Solicitarile de retur sau reclamatiei venite telefonic nu sunt luate in consideratie.
RON 14.00 - 17900.00
